24 Augusti - Morgon

Hihi hejsan. Morgonar är inte roliga tycker jag. Eller asså, njaa jag får aldrig i mig något att äta på morgonen på vardagar. Så det syger ju. Mamma och Pappa hatar det. Men jag tänkte att jag skulle kunna börja dricka såndär grunksimunks som dom ska börja med nu-. Men nejnej. "Det vår du verkligen inte" säger mamma. "Det är inte till för sånna som du." Man ba: Nehee -.- JaJJJJJJJJJaa första frisör lektionen idag iaf :| Läskigt och roligt på samma gång. Hahah jag kommer ju faila :D , nej så ska man inte tänka. Men puss haj. Jag börjar 10.15


Kommentarer
Postat av: Mami

Pussgurka....... du får ta en proteindrink på morgonen om du tycker det är bättre

2009-08-24 @ 13:59:17
Postat av: becca

du menar 24e augusti istället för 14e?;) <3

2009-08-24 @ 14:28:59
URL: http://loveisanability.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0