13 Augusti - Ikea, Jennie, Bil

Ja, jag vaknar med att pojken ska sticka iväg till jobbet vid 9. Kan därefter inte somna om, så ligger och kollar på nyheterna lite sådär, tills mamsen kommer in 45 min senare. Så sätter mig och äter frulle, klär på mig och går ut med Willma. Så vid typ 11 åker vi och hämtar syrran. Sedan bär det av mot ikea sörrrrrööööööööööö. HAHAH vi är otroliga säger jag bara! :'D (Skriver i nästa inlägg) När vi var klara på Ikea, köpte jag och Jess en korv. Dom e föör gooa alltså och jag e tjockis just nu. Klockan var väl runt 15.00 då. Så åkte vi först till högdalen och tittade på Kicks ifall dom hade en parfym men det hade dom ju inte -. så åkte till Jessica och lämnade allt som hon hade köpt och så. Jag och mamma for vidade till Tyresö c och kollade där ifall dom i kicks hade det. Men ikke de inte. Men på Glitter iaf hade dom ett spänne till mitt armband och lite Wilma toffsar. Efter att vi kommit hem (halv5) var jag tvungen att åkte till Tyresö c igen och hämta Jennie. Vi skulle igentligen sprungit idag också, men det började regna precis så.. blev att vi satt hemma hos henne och snacka "skit". Åkte hem med moppen i regnat vid 6 för att ssssssssssssedan åka till yup Uppsala/Moga för att titta på broshans bil. Han shackade den, så ska hämta den i dag/morgon.. hehe. Eller vad man säger. Kom hem typ 11 efter ett köp på DonkenNorra (a) och Kalle.
Missade dock ParadisHotel igen. För jag somnade PRECIS innan.. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0