1 Augusti - Mysbus & rolig kväll

Då var Juli slut då.. 20 dagar kvar :| Die mother fucker die :D
Vaknade runt halv 1. Gaah. lääänge där. Gjorde nog inte så mycket på dagen, om jag kommer ihåg. Ja käkade frulle vid halv 2. Och sen drog vi hem till mig. Spelade lite monopol och tittade på tv. Alldeles slappt. Så näre vad middags dags så åkte jag, Fredrik, Jimmie, Hämade Becca och fortsatte till VegaBaren. Såå jääkla gott där, fast orkade allt? Dee gjorde man iiiinte. HEHE. Så bilade vi tillbaka hem till mig, jag gjorde i ordning mig och allt. Så traskade vi 200 meter hem till Sebastian. Eller nej juste, Sebbe hämtade oss xD. (Lat maskar, For the win!).
Där duuu, hahaha. Lite segt var det i början och jag modde illa(?) Mööngo mej. Men sen duu, HAHA, jag och Becca säger jag bara. Haha, men kan börja med att det var vi 5. (hahah vi fem , gaay), Nej gud vad jag bara blabbar bort mig. Seriöst nu! Men det var vi 5 människor i början, sen kom Emma, Gaston, Gb, Måns och tillslut Ankan. Det var chiiiiiiiillll. Drack. Spelade koort. Ritade på varandra med UV pennor. Garvade. Ramlade. Så vid halv 1 gick vi (inte alla, nåra hade gått hem) genom skooogen hem till mig, Så badade ju självklart grabbarna, medans jag och Becca. HAHA Jadduuu vad gjorde vi (?) Skulle köra ryska fyllan men antingen var pinnen/grejjen för kort eller för lång. Haha aja skitsamma. Vi hade ruuligt iaf, och när vi badat klart gjorde vi fyllekäk. (de heter så!) Godnatt blev halv 3.


Gb, Becca och Fredde. Allmänt stöööördo


Grabbsen badar

mer bilder på min bilddagbok, pluttifer is my name

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0