tisdag - 21 april

Breee! idag äre tisdag, vilket innebär desperate housewife. mhaha, jag är på sisådär flumm humör idag också! :D mamma säger att det är fredrik, eller att jag tar av allt flum på honom men när han inte är i närheten blir allt och alla drabbade av mina otroliga roliga skämt, skit & min hyperaktivitet! WOHOOO! haha sitter och hoppar på stolen? whyy? jo jag är cp.. men idag.. hmm vad hände idag?.. gratis ben&j! haha intressant, verkligen.. haha och så försökte jag komma på några idér att ge emma. för henne fader fyller hela 39år. men nejnej inga av mina idér funkade.. sen vid halv 4 drog jag och jenny till moppekursen. asså damp på Åke! hahah men måste dra! puuuuuuuuuuuuss

JAG HATAR FREDRIK! *not* men han mosade upp sin strumpa i min fejja  -.-


en månad minus 2 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0