onsdag - 22 april

ååh vad jag blir trött på min cp sega äckel dator/internet. Har säkert fått nått jävla virus eller nånting. Måste fan resna denna sak -.-
kom precis hem, har varit i haninge med mamma och syrran. hittade fan typ allt de jag sökte efter ^^ mhohaha. Jeans jacka, Strumpbyxor, String, Tröja, nån gel till när man rakar bena. Jag är fan stolt! men fan så när vi är påväg till bilden ringer pappa och säger att frysen är sönder för att den bara står på -7. WOHO inte kul, inte kul. och när vi kommer till bilen har mamma fått p-böter. inte riktigt så kul.. så vi åker hem men då har tydligen frysjäveln gått ner till -11. så det var tydligen itne trasig.. det var bara jag som hade råkat stänga den när jag skulle ha nått å äta.. kulkul. fick man ju damp i onödan. Men efter de så åkte vi till Tyresö centrum för att jag var tvungen att köpa mina älskade tygskor. haha ! :D och så blev det! Nu är jag här hemma, har precis gett hunden mat, och nu måste jag läsa engelska och sedan få hjälp med matten -.- MATTENATIONNELLA I MORGON -.- wich me luuuuck !

Kommentarer
Postat av: Anonym

22 april*

2009-04-22 @ 19:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0