nåra dagar

har inte pallat skriva, så kan berätta lite grann om dagarna.
i tisdags va jag i stan med johanna & emma. påvåg dit råkade jag typ fälla johanna på tunnelbanan så hon ramlade. haha stackarn ^^ så köpte johanna en halv bikini. eller asså överdelen för underdelan fanns inte.
i går va jag hemma från skolan, hade ont i halsen och ont i magen, eller typ revbenen. hade det hela dagen :/ .. men jag var iaf med sandra, först åkte vi till haninge centurm så köpte hon trosor och en body lotion. så köpte vi också glass med algrensbilar på donken. i början va den god men i slutet höll jag typ på å spy av den + magonten också :O. aja vi åkte till stan och provade lite kläder, fast jag hade glömt pengarna hemma så kunde inte köpa ngt. (:
i dag
är jag också hemma. har tittat på tv och solat. men de blev för varmt så jag gick in. (:
fast jag gick ut igen sen , å läste FRIDA och guppade i poolen.  väälidigt slapp dag ^^

sol å schteekföttermhahaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0