lista

1. vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? Shiiiiiiiiiiit, måsta platta!
2. hur mycket kontanter har du på dig? 1 kr
3. vilket ord rimmar på "test"? fest, mest, pest, läsk fuck -.- jag trodde de :S :$
4. favoritplanet? Ehm , Pluto , för de e den ända jag kan (a) :o
5. vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? mamma
6. vilken är din favoritringsignal på din mobil? Den jag har nu.
7. vad har du på dig på överkroppen just nu? Ljusblått linne, mörkblått linne och svart tjocktröja
8. sätter du etiketter på dig själv? Vet inte
9. vad är det för märke på skorna du har på dig? Har inga skor på mig
10. ett ljust eller mörkt rum? Ljust på dagen, mörkt på natten
11. vad gjorde du vid midnatt? Låg i sängen på lyssnade på musik
12. vad står det i ditt senast mottagna SMS? Absolut :) ses då. puss
13. var ligger ditt närmaste seven eleven? Inte fan vet jag
14. vilket uttryck använder du mest? Oh my god! & hjälp :|
15. vilken pälsbeklädda sak rörde du senast? Ingen aning?
16. hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? Drogar inte
17. hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade? Noll?
18. vilken ålder har varit bäst hittills? Vet inte
19. din värsta fiende? Mamma, nej där ljög jag, jag vet inte
20. vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? En bild på när Johanna pussar mig på kinden
21. vad var det senaste du sa till någon? "vad är etiketter?" till mamma
22. en miljon dollar eller förmågan att flyga? miljonen så klart (a) ;)
23. gillar du någon särskild lite extra mycket just nu? JAA
24. senaste låten du lyssnade på? Hanins pa låt (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0