lista

här har man inte skrivit på länge, och jag pallar inte göra det idag heller, men en lista går väl bra för dom e skojjiga

IDAG: har jag varit med johanna
IGÅR: va jag med människor (:

IMORGON: är det fredag och min pappa fyller år -.-

IÖVERMORGON: vet jag faktist inte
DAGENS MUSIK: allt möjjligt
DAGENS KLÄDSEL: slappt. mjukisar och linne

REKOMMENDERA EN LÅT: inte fan vet jag

EN FILM: en film?, tittar inte så mkt på film O.o
VAD VILL DU GÖRA JUST NU? inte vara hemma, vill bort ut ngn stans
SENASTE LÅT DU HÖRDE? ehm, inte vet jag
SENASTE INKÖP: ett grattis kort till pappa , eller så va det en glass
HUR MÅR DU JUST NU? ledsen och glad på samma gång
SENASTE PROGRAM DU SÅG PÅ? ehm, handboll som johannas pappa kollade på :S
VAD VAR DET SENASTE DU SA TILL VEM? "ryyck" till cicci
SENASTE SMS: nån skit läskig snubbe som inte säger vem de e

ÄR DU SNYGG? självklart ! , nej jag drev !!. Det är upp till dig
ÄR DU FET? nej de kan man ju inte säga
ÄR DU SMAL? jepp.,
ÄR DU KÄR? jaa

ÄR DU EN SPORTFÅNE? njee :)
ÄR DU ROLIG? jaa, eller folk garvar åt mig iaf fast de kanske e för att jag är som jag är -.- xp
ÄR DU SJUK? på vilket sätt? , sjuk i huvudet e jag väl ganska mkt ibland, men jag e inte ontihalsensjuk
ÄR DU FEG? Nej Nej :D
ÄR DU TÖRSTIG? nej
ÄR DU 15 ÅR? om 19 dagar
ÄR DU RÖKSUGEN? nope
ÄR DU RIK? njaa jag vet inte
ÄR DU FATTIG?  inte min pappa men kanske jag lite grann (:
ÄR DU TRÖTT? nepp
ÄR DU SMART? alltid (a)
ÄR DU SHOPPINGSUGEN? ja typ alltid
ÄR DU HUNGRIG? nejj (:
ÄR DU TÖNTIG? ibland :) haha
ÄR DU RESSUGEN? SOM FAN
ÄR DU SKOLSUGEN? ALDRIG
ÄR DU SUR? nej inte sur
ÄR DU IRRITERAD? ja på mina päron
ÄR DU BESATT AV NÅN? nej, jag kör mitt eget lilla rejs (?)
ÄR DU FESTIVALSUGEN? nopenope
ÄR DU ALKOHOLSUGEN? ibland
ÄR DU PUSSSUGEN? alltid, haha (a)
ÄR DU LEDSEN? MEN NEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0