kul när man har tråkigt

Lovar du att vara ärlig? aa
Du heter: Jennifer
Smeknamn: trögo, Jenns å så kommer jag inte ihåg :O
Låt just nu: Chris Daughtry - Over you
Om du röker: Nepp
Beroende av: Musik kanske(a)?
Favoritkaraktär(er) i bok: Hatar att läsa böker.
Vem behöver du mest just nu: Felicia
Vad tror folk om dig: Vet inte, fråga dom
Stämmer det: O.o

Vad får du oftast komplimanger för: inte fan vet jag
Vad säger du för att imponera på någon: ?
Hur imponerar man på dig: våga vara dig själv, och inte vara blyg 

Brukar du skratta för dig själv? haha ja för de mesta ibland
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? HAHAHAHAHA av emma
Vilken är din favoritmålning? Ehm..?
Vart bor du: tyresö
Trivs du där: Ja ibland
Äger du några converse: Nepp
Vad har du för mobil operatör: comviq kompis
Är du allergisk i mot något: Typ inte
Har du haft sex idag: nope
Nästa mål i ditt liv: överleva :D
Hur svarar du i mobilen:  "hallå"
vem ringde du senast: vet inte :O hanin kanske (?)
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: frågade om jag va hemma
Antal sömntimmar inatt: 5 - 6 tror ja
Sov du ensam: Aa
Tycker du om din pappa: ja, han e inte så mkt till besvär, bara finns där liksom :p

Brukar du komma i tid:  njaaa..
När mår du bra: när jag har kul och när det inte hänt ngt dåligt
När blev du fotad senast: haha , idag av Clara
Vanligaste färg på dina kläde: svart, vit å allt annat
Vad tycker du om fötter:  ehmm cp fråga?
Är du smart: Ibland (a)
Är du aktiv i skolan: de kan man ju inte direkt säga att jag e ..
Vem/vilka saknar du just nu: Felicia å mm, den vet nog..
Favorit dryck på morgonen: OBOOOOOY
Rakar du benen: jepp
När brukar du gå och lägga dig: När mamma dampar
Är du blyg: beror på var å när 
Sysslar du med någon idrott: Dans, när jag har lust; O.o
Vill du hellre ha mail än brev: sms (a)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nope.
Har du spytt offentligt: ja

Använder du stjärnor eller kajal: Kajal
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: mina vänner å ..
Är du nöjd med ditt liv: i vissa tillfällen och vissa inte så, ibland
Om inte, vad vill du ändra på: venne
Är du bortskämd: de säger alla (?) ^o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0