9 maj - fredag

woho jippie -.- , inatt kunde jag knappt sova, så va rätt grinig på morgonon (inte så ovanligt men ändå), och det blev ju inte precis bättre när man bråkar med mamma och hon säger att jag ska gå till en jävla sykolog. TACK SÅ JÄTTE MYCKET. aja..
iskolan idag var vi i alby hela dagen till halv 2 ungefär. vi spelade fotboll, brändboll och solade lite grann, å jag hade faktist bestämmt mig att inte bada eller bli i puttad, men det lyckades ju jag inte med. först kommer samir och puttar i mig och sen precis när jag typ lyckats komma upp kommer sara och hoppar i och drar ner mig igen. och så efter de när man kommit upp och typ hämtat andan kommer självklart alex och puttar i mig för tredje gången. jippiiiee , eller inte! så då ville ja inte va där vid bryggan längre så jag gick upp på berget och bytte de blöta kläderna mot elins mjukisar, johannas linne och emmas tjocktröjja. haha xp
sen när jag kom hem bytte jag kläder, satt vid datorn och sen sprang jag till sandra. haha , kunde typ inte andas efter de, men har lärt mig att knappt kunnats andas på de närmaste dagarna så jag överlevde idag också. så hemma hos henne chillade vi lite, sen gick vi ut med hunden, solade i hennes fönster, tittade i gamla skolkataloger och hon gjorde en fiskbensfläta på mig, eller vad den hette :) blev faktist fett fin.
men nu kom jag typ nyss hem, ska käka lite sen ska jag tagga iväg ut med sandra, och kankse träffa jimmy och benny också. kanske uppdaterar vad vi gjorde senare eller imorn eller nått. pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0