8 maj - torsdag

här sitter jag och darrar... men kan berätta om idag då.
va i skolan till 2. så drog jag hem och bytte om och sen drog jag ut med Sandra och hennes hund. vi skulle typ leka lite med hennes hund på en äng med en plastboll. men det gick ju inte, bollen gick sönder det första den gjorde så damp :) , vi gick hem til Sandra och käkade varsin billys pan pizza. haha omg, iaf. sen var det meningen att vi skulle åka till dansen men vi va typ 0.00 % taggade (som typ vanligt) så vi drog till Vällingby istället. jag köpte ett linne till Sandra för att ,, jaa , haha hon såg ut som hon såg ut.. och jag va ju inte heller så bättre men iaf. vi köpte den iaf och sen åkte vi till Hässelby gård. så bytte hon om till linnet i en hiss och sedan taggade vi till en lekplatts och mötte Jimmy. va med han i typ en timma eller nått sen åkte vi hem igen.
och nu sitter jag här och kom hem för typ en halv timma sen och ska typ förmodligen duscha snart om jag pallar (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0