7 maj - onsdag

idag börajde dagen med oboy (inte så ovanligt men ändå) så skjutsade mamma mig till skolan vid 9. så hade vi fotboll från halv 10 - 11 typ och så lunchrast i 2 timmar och sedan tittade vi på en Mcdonalds film i aulan :S (: å så slutade vi. rätt slapp dag. och efter skolan köpte jag och jimmie ett paket till mamma som fyller år imorgon och sen satte jag mig i centrum med emma och anton ett tag. så drog anton, så jag och emma drog till johanna där vi bakade. eller rättare sagt jag och johanna bakade. för emma och sebbe bara garvade, för att vi va så soppiga -.- sen när vi va klara drog emma på dans och jag och johanna låg på golvet (?) Sen typ körde jag och johanna singstar medans sebbe och jonas mobbade oss och jag fick skrattattacker så kunde knappt sjunga. Sen åkte jag hem och käkade och duschade. nu gör jag svenska *stolt* och mattias kallade mig just pluggis. han e pluggis, haha men jag älskar han ändå <3 (:
puss å hejjjjjjjj


Kommentarer
Postat av: emps

aquapark jennifer

2008-05-07 @ 21:39:33
URL: http://eemps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0