5 maj - måndag

Idag fyller min bror 16 år. grattisgrattis, aja nu ska det inte handla om honom (:
jag gick upp och drog till skolan, vi har lag vecka nu så de e rätt chill. slutade halv 3 och då åkte jag och Emma till stan och provade lite kläder, köpte inget eftersom ingen har några stålar. fast vi hade råd att gå in på donken å käka lite där. hallonpaj (: <3 sen vid 6 så drog vi hem typ.
och nu sitter jag å väntar på mormor och morfar som ska fika med oss å så ska vi fira Jimmie. mahaa exakt tvåå veckor tills jag fyller år :D om ni inte redan hört de (a) och min käre mor fyller år om 3 dagar. Den åttonde alltså. så allihop utom storesyrran fyller hår i maj. haha (: lite störande eftersom man inte hinner köpa något till någon. aja (:

pusshejleverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0