30 maj - fredag

tjuhuu , idag gick jag till skolan. de va rätt chill, slutade runt 2 eller nått.
jag åkte hem sen ringer Mattias å säger att han e utanför mig så jag går ut och lämnar hans byxor å går in igen. inte alls mkt snack dära, xp . när jag kommit in typ ringer Fredrik och vill att jag ska komma förbi honom å hälsa lite innan jag åker till farsta med johanna. så de gör jag,  ja går typ lite över 3 och så han möter mig med sin kompis. så går vi in i bilvärstan där hans andra två kompisar e å mäckar. är där en stund å chillar så vid 4 drar jag till centrum
möter Johanna, och då åker vi till Farsta. jag handlar en långtlinne och hon ett par shorts. så köper vi glass också.
sedan åker vi till centurm och där köper jag hårfärg och sedan hämtar Jimmie mig, så åker vi hem.
badade i poolen och käkade, så typ frågar jag emma om om vill komma hit och de vill och gör hon.

har varit osocial mot henne nu när jag skrivit bloggen. så ska tagga, vi ska titta på film nu , pusshej / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0