3 maj - lördag

idag har jag varit med johanna. vi har faktist typ gått hela dagen. *stolt* först gick jag och mötte henne vid bergofen och sen tillbaka hem igen, sp plattade johanna mitt hår och jag klädde på mig, sen gick vi till centrum å köpte varsin fanta. så gick vi runt där sen tog vi 840 till trollbäckens centrum och gick in på silverado och hälsade på dom där. så tog vi buss 807 till klenavägen i typ haninge och gick tillbaka (: , förbi Lidl och typ på en fett lång rak väg till gude. sen åkte mina päron förbi och såg oss så stannade dom å hämtade upp oss så åkte vi till typ nån pizzeria där dom skulle handla. medans så hann jag och johanna gå till trollbäckens ip, sen kom dom åter igen och hämtade upp oss så åkte vi hem. käkade, sminkade oss, plattade håret. så tog vi korrhunden med oss och gick till johanna. lämnade knorris där och gick till centurm. vi skulle typ köpt godis men vi va inte sugna på det men vi köpte iaf varsin piggilin och varsin geisha och gick hem till johanna. sen hämtade vi hunden och åkte sen hem till mig (:
å försesten så e jag fortfarande med johanna (: , men pallar inte nu  , hedjå
bilder kanske kommer senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0