26 maj - måndag

idag va jag ledig från skolan (:
så vaknade jag och åkte till Haninge vid 11. där Jimmy mötte mig utanför donken ^^ . så lunchade vi på en grekisk resturang, eller va de va :). god mat, men blev propp mätt ^^ Så efter de åkte vi hem till honom. minns inte riktgit vad vi gjorde, men typ lite grann. Jimmy spelade upp en låt som han gjort på gittaren, så visade han bilder och filmer på honom och hans kompisar från 05-08 och jag stal hans kudde (a). sen lite senare kom Andreas, som kallas för Geson, (eller nått sånt) så hade vi kuddkrig/brottning, Geson spelade dota (eller nått) å jag och Plutty hade lite kruddkrig, så käkade vi "dela ris?" ^^ , sen spelade Jimmy de, medans jag och Geson titta först på nån cp film, och sen på Simpson. å då kom Iris & Anthony, så "snodde" Anthony Billys panpizza, så va dom med oss en liten stund tils dom va tvunga att dra igen. då tittade vi på pokemon. haha, hundra år sen sist ^^ och så brottades vi lite mer. så åkte vi till Haninge på Gesons moppe, där jag sedan tog bussen hemmåt (:  
å nyss kom mamma in med en äcklig jucie som jag skulle dricka, nejtack ! blääeh :)

Pusshejgammalplätt ,       ehm what (?) :)

image123
bild på Jimmy plutt (: , en av dom snällaste människorna (a)
fast bilden har inte jag tagit, den fick jag av honom förut någongång (:
pusshejj <3

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Låter som om du haft roligt idag lilla pluttifer =)

// Jimmy aka Plutty

2008-05-26 @ 22:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0