21 maj - oooonsdag

ondsagar betyder att jag slutar 12 :) , och så va den pannkakor till lunch idag också, gottogtt :)
så drog jag och johanna hem till henne, bytte till leggins och så åkte vi till haninge, och där skulle Johanna göra en grejj så fick vänta på henne där i en timma. hade inte så jätte tråkigt faktist, lyssnade på musik och smsade med lite folk. sen så kom hon tillbaka, trodde nästan att hoon hade dött, men sån tur hade man inte ;) skoja :O *host* ;). så gick vi upp till centrum och tänkte köpa en paj där, men vi skulle fått vänta i 10 minuter. så då skulle vi inte hunnit med bussen så vi åkte till tyresö centrum istället, och bytte buss där och åkte en hållplats, (latmaskar) så gick vi till donken och köpte våran pajj och så gick vi sedan till Johanna. så lagade Johanna mat och jag drack oboy och hjäple att röra om makaronerna lite då å då :) , så käkade hon och sedan åkte vi hem till mig så käkade jag. Pannkakor/plättar igen :O ;D. och sen vid 8 åkte vi till donken igen och trättade LångeFredrik och hans kompisar. fast vi umgicks bara , inte käkade ^^ sen vid halv 10 gick jag och fredrik till bussen och johanna gick hem. så snackade jag med Jimmy i telefon när jag gick hem, så duschade jag och nu snackar jag med Jimmy igen. och Plutty med andra ord heter han också. :)
pusspuss


Kommentarer
Postat av: J

men vem vet, jag kanske är död :O ?

2008-05-22 @ 08:35:06
URL: http://juhannuw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0