20 maj - tisdag

tisdag. betyder sovmorgon i en timma, haha, men försov mig så kan lite försent idag igen. fick reda på engelska och svenska betygen. (=sämst, nästan iaf) så typ rullade dagen. men de gick jävligt segt. jag hade glömmt att de va idrott så hade inga kläder med mig, fast de va nästan tur de. skulle springa runt vallen, som motsvarar 4 fotbollsplaner, en ishall och en simhall, fast jag behövde bara gå. gick tre varv -.- men de va rätt chill för hade Jimmy att snacka med i telen, som tur va :) annars skulle jag ruttnat :O (a) . jajaja :) , när vi slutade köpte jag ett par skor med mamma och syrran. sen åkte vi hem och käkade lite, satt vid datorn och så. sen vid typ halv 7 åkte jag till sandra och slingade håret. HAHA, jävla folie bitar asså, tack vare dom tog de väl två timmar att allt skulle bli klart :O, med både mitt och sandras hår då också. fick lite rå panik när håret va vitt, men när man sköljde ur de helt blev de inte vitt, som tur va. haha ^^ de blev rätt fint faktist, tycker jag personligen. på båda mitt och sandras hår ^^
pusshejleverost

Kommentarer
Postat av: emps

hahah "pusshejleverost" :O

2008-05-21 @ 19:57:01
URL: http://eemps.blogg.se
Postat av: jennifer

ja men istället för leverpastej så skrev jag leverost :O :D

2008-05-21 @ 22:03:19
URL: http://jennjenn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0