2 maj - fredag

idag vaknade jag typ 12. fick lite panik för att nåra människor/gäster skulle komma och gratta pappa vid 2. fast jag orkade inte skynda mig, så lunkade upp i duschen å städade rummet lite segt. hann inte käka frulle så när människorna kom så fikade vi, eller tjockade oss. tårta, bulle å donuts. haha de va min frulle de (: och btw jag känner mig fett dum för jag hade ingen present till papi. och kortet som jag hade till honom e hos johanna (lyckat). men sen när dom åkte hem åkte då mamma, pappa och jimmie iväg dom också och lämnade mig med pip-hunden. gick ut med henne i regnet -.- och satt vid datorn såklart (: , sen kom mattias hem till mig och inte långt efter de skulle jag käkade. så jag gjorde de även fast jag inte va hungrig så tog jag lite grann för mamma tvingade mig. sen så typ kollade jag och mattias på tv eller nått sånt (dåligt minne) och han åkte hem någon gång , vet inte va tiden va (:
så har jag typ bara suttit vid datorn efter de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0