19 maj - måndag . Grattis på mig , (?)

image98idag blev jag inte äggad , woho ! smet undan. ajaa, dagen började med "ja må hon leva" , idag igen :O , idag vare mammsen å broshan som grattade mig. öppnade paketen, eller rättare sagt så öppnade den galna hunden paket. (hon är seriöst galen, när det finns paket runt omkring). jaja , åkte till skolan, blev klottrad på av Johanna så alla skulle gratta mig :O (picture) så skrev vi engelska, hade slöjd å allting annat tills klockan 13.20. då gick jag och emma rung i hela tyresö (inte) och leta efter en spec godis men vi hittade den inte så vi köpte maltesers och två energi drickor i stället :$ :D så åkte vi hem och när vi kom hem åkte jag, emma, mamma och jimmie in till stan. tittade lite i äfferer och sen gick vi in och käkade på Fenix. Där jobbar min syrra som servitris, så hon serverade oss och så. fick bla en ball dricka och en "poffande" efterrätt. (kommer inte på vad de heter). men de va gott iaf. efter de åkte vi hem å tittade på film. sen åkte emma hem vid halv 10, eller vad klockan va.

tack åter igen till alla som sag grattis till mig idag.!., har tröttnat på de ordet nu liksom "tack, tack ,tack tack tack" everywhere. till och med folk som inte kände mig sa grattis, haha , kanske för att de stod de e i pannan , men ändå .. PUSSHEJ

                                                                  lite bilder jaoou .



lägg märke till emma på sista kortet längst ner i hörnet !


Kommentarer
Postat av: emps

älskling, jag hoppas din dag blev lika underbar som du är, och den poffande efterrätten heter gino btw (a)
moahah (6)
jag älskar dig, och återigen, grattis på födelsedagen ! :)

2008-05-19 @ 22:57:33
URL: http://eemps.blogg.se
Postat av: Jimmy

Många pussar å kramar till födelsebarnet =)
Grattis =D

2008-05-19 @ 23:00:38
Postat av: jennifer

men dumas emma , jag menade inte de :D

Tack plutty :) (a)

2008-05-20 @ 17:20:44
URL: http://jennjenn.blogg.se
Postat av: Klara

OJ! Jag glömde förlåt förlåt :P Grattis i efterskott iaf :)

2008-05-20 @ 22:10:39
Postat av: Clara

Grattis hjärtat! :)

2008-05-21 @ 15:49:36
URL: http://crosenqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0