18 maj - söndag

idag blev jag väckt kl halv 11 :| :O, av en sång. "Ja må hon leva!" , haha :) en dag förtidigt. men de e bara för min pappa åkte till Engalnd idag å han ville fira mig lite grann. Fick iaf 3 paket av honom, så frulle på sängen blev de också. å gissa, de va varmoboy (a) å en rund macka med ost. så fixade jag mig sen typ 11.20 åker jag och mammsen till nacka centrum. ja va typ tröttast ever, men gick runt där å handlade lite grann iaf. sen kakade vi en whopperjunior på burgerking. å då blev ja ltie piggare iaf. (: vi åkte där ifrån ungefär vid 2 och så skjutsade mamma mig till Johanna. sjöng lite singstar med hennes brorsha och käkade tårta å kakor. sen kl halv 4 kollade jag & Johanna på Emmas dansuppvisning. Emma va bäst såklart :) sen efter så åkte jag hem.


image97image98
å en trisslott, fast den har jag "glömt" bort ^^
å jag menar, de va ju liksom idag, imorgon e ju "den riktiga dagen"

idag fyller milly år , Grattis på dig !

och vem fyller år i morgon då ? ;) (a)


                                                    glömm inte å komentera lite,  de e skoj :)
                                                                     pusshejsvej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0