17 maj - lördag

mhaha , idag va ja inte trött :) , sov till halv 1. ville sova längre men man  kan ju inte sova bort hela dagen, plus att jag skulle träffa viktorbästavän vid ungefär 2 också. så jag satte på mtv och tittade på de, så käkade jag frulle och image96sminkade mig tills viktor ringde. så åkte jag till golfbanan och va med honom ett tag. inte så länge för han skulle hem å käka och eftersom han hade varit ute i regnet så var han ju dyngsur också. stackarn ^^
så gick jag till centurm och väntade på sandra i 40 minuter ungefär. när hon kom åkte vi till T-centralen (catfight på tunnelbanen) och träffade Krille, typ i 20 min sen skulle han också hem och käka. :p då drog vi till Åhlens, vi köpte hårfärg och sandra en maskara. (skulle färgat håret på varandra ikväll, men det blev inte så)så åkte vi båda hem och käkade middag, satt vid datorn ett tag, så gick jag till sandra igen. där sminkade hos sig, så gick ut med hundarna å snackade massa skit ^^ ,   hah.
nu e jag hemma och käkar godis, i'm tjockis, som alltid :D                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0