16 maj - fredag

idag var jag trött. iaf i skolan, somnade nästan på typ a.la lektioner. men vi hade ingen bild så vi slutade typ 1 eller näre va. så åkte jag hem, nördade mig vid datorn fett länge till typ 4 så jag drog till sandra, så sminkade hon sig och så drog vi till centrum. hon skulle köpa en present till hennes kompis, men hon hittade inget eller hade ingen tid. för vi provade lite cp kläder ganska länge inne på H&M, sen va hon tvungen å dra. btw så gick vi med en högklackad sko och en ballerina var. folk kollade väl typ snett, but we don't care.
Mamma hämtade mig vid töresjövägen och sandra åkte vidare till gullmars. så åkte vi och handlade lite mat. sen hemmåt så har jag typ umgåts med mamma (a) och chillat, nu käkar jag maltesers (a)
pusshej <3

Kommentarer
Postat av: ida frank

Du får hålla utkik i min blogg. Har börjat om på nytt när det gäller "Sälja kläder". Har fotograferat en himla massa som kommer att komma upp då och då. Hittar du något så är det bara att höra av sig så kan de bli ditt. Kramar

2008-05-16 @ 23:09:32
URL: http://ifrank.blogg.se
Postat av: karro

trevlig kväll! :D
kram

2008-05-16 @ 23:09:37
URL: http://thegirlbehind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0