12 - maj måndag

palla snacka om skolan, vi slutade iaf 13.20
och idag äre ju måndag och varje måndag så åker jag och min underbaraste emma å luffar någonstans och idag blev det överallt men mest haninge, eller jag vet inte aja..  först åkte vi buss till gullmarsplan, sen tunnelbana till T-Centralen, så där gick vi in på donken (a) , och köpte en varsin hallonpaj (a) sen gick vi upp till pendeltågen och tog ett tåg därifrån till Handenterminalen. vi var framme typ vid 15.00, så gicm vi runt där i centum ett tag. tittade på kläder å skor å så, sen bestämmde vi för att åka till Emmas kusiner. Clara & Philip. så väntade vi på 24an å medans de såg jag Jimmy men jag hann inte hälsa på honom innan bussen kom, så de va ju lite tråkigt,.. :/ men vi kom till dom iaf och käkade lite glass (a) å snackade lite om allt möjjligt, Jag, Emma och Clara då alltså, sen fick vi käkade middag där också. Och resten av tiden spemderade vi i Philips rum, Emma satt vid datorn, Clara satt där lite grann också, och jag satt och hejjade på Philip när man spelade fifa . haha (:
så åkte vi där ifrån halv 8 och jag kom hem typ för en timme sedan och jag bara suttit vid datorn sedan dess. (nörd)


Kommentarer
Postat av: Jimmy

De här diggar jag jätte mycket

'å medans de såg jag Jimmy'
^^

2008-05-18 @ 20:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0