trött eftermiddag

Nu har precis Johanna och Emma åkt hem och jag e fett trött faktist. Jag kanske ska följa med Johanna till jordbro i kväll men jag är inte säker på om jag orkar . :P

Inatt så kunde jag typ inte sova. Jag låg och spelade spel på mobilen och kunde inte ligga still medans Johanna och Emma ba sov -.- . Klockan va väl runt 4 då. Hade fett boring iaf tills jag blev trött och somnade nångång senare.
Vi vaknade av att de ringde på Emmas mobil klockan 12. Jag och Johanna fick lite ryck men vi gick tillslut upp och gjorde frukost runt 2. Så slappade vi lite till och sen när vi skulle plocka ihop allt fick jag damp för att dom aldrig gick upp så jag gick ner och satte mig vid datorn och en halv timma senare när jag gick upp va typ allting bort plockat (: Vi drog till centrum och solade solarium också.
 å nu kommer de lite mogno bilder.

image54image56image59
image60image61
image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0