tisdag <3

dagen börjar med att johanna kommer hem till mig kl åtta, jag fixar i ordning mig sen drar vi på våran prao (resturang) som börjar nio. de är rätt chill där ^^ , men får panta typ 105 pantburkar bara annars vare som igår .
Efter praoen åker jag till tyresö centrum och träffar emma, vi lodar lite där sen drar vi till farsta. jag handlar ett par jeans (stolt). så käkar vi såklart på donken där också. HAHAHA. där är vi värsta flummiga. Vi rapar och typ garvar som fan. så säger emma att hon ska byta till sin nya BH och sitt nya linne. så då vill jag såklart byta till mina jeans. så vi typ sitter i ett hörn och byter om. HAHA fy fan va roligt , som tyr va vare nog ingen som såg oss ! :D efter de åker vi till cenrtum igen, jag försöker få tag på sandra men hennes mobil är död. sen tjugo över åtta drar emma hem och jag träffar jeppe, sitter och snackar lite och sen drar mot sandra för hon ska berätta en viktig sak. jag trodde att jag skulle börja gråta innan hon sa det men när hon sa det fick jag först bara tårar i ögonen men jag börjar garva. hahahahahahahaha (damp) . asså jag tror jag seriöst inte mårr bättre, eller jo det är klart jag har men jag mådde så JÄLVA bra när hon sa det. jag vet ju att det säkert aldrig kommer bli som det var innan allt hände men nu mår jag 10 gånger så bättre än vad jag gjorde iförrgår och igår :D ..
PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0