mammsen

Idag väckte mamma mig kl 9 :O fattaru va tidigt ?! :O jag fick sova 5 timmar i natt så jag va jävligt trött -.- hon ville inte att jag skulle sova halva dagen eftersom vi skulle åka å shoppa tsm (: eller jag skulle shoppa med mammas pengar, och så blev det ju :) aja , vi åkte iaf till sickla och där köpte jag 2 par skor, 2 björnborg trosor och hårfärg. Sen va vi tvugen att åka hem för att wilma satt i bilden och väntade. När jag kom hem städade jag faktist mitt rum :O . förvånansvist blev det faktist fint *stolt*. Jag har varit en duktig flicka idag (: Har också lagt in tvätt i tvättmaskinen och snart ska jag typ hänga upp det och lägga in ny igen. Jag snackade precis med Klara i telefonen och vi bestämmde att vi ska vara imorgon. De va ju åratal sen sist. Vi kommer säkert hitta på nått kontisgt att göra som vi alltid gör.
PUUUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, lite fjortis?

2008-03-29 @ 18:59:30
Postat av: jennifer

vaah ?

2008-03-29 @ 19:11:40
Postat av: hooew

vad är de som är fjortis med de inlägget :S ?

2008-03-30 @ 00:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0