lista snodd från sandra (a)

- Vilken svordom använder du mest?    Fan, Fuck, Knulla, Fitta, Kuk osv.
- Vilken tid är din väckarklocka inställd på?    Har aldrig på den, hatar väckarklockor !
- Vart köper du din mat ifrån?   Ehm.. typ ICA , men jag handlar sällan mat , det är fett tråkigt
- Skulle du hellre ta bilden än att vara med bilden?  Asså det är ju helt olika, jag brukar ta bilden och vara med på den samtidigt,  (ego bild dårå -.-)
- Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?   ShoppaShoppaShoppa massor, och åka utomlands med ngn kompis också såklart :)
- Har ngn berättat en hemlighet för dig den här veckan?   Jaa, de händer ganska ofta faktiskt
- När var det senast ngn stötte på dig?   Inte länge sen, igår tror jag de va
- Vad åt du till middag senast?   Takos typ
- Kan du vissla?   Jaa de e klart ^^ , gjorde de nu bara för att testa så jag inte glömt bort
- Vem var de senast som ringde dig?   Johanna, hon ville att jag skulle komma till centrum så jag drog dit
- Tittade du på tecknat när du va liten?   Ja, vem gjorde inte det?
- Äger du ngn popband t-shirt?   Nej typ inte
- När flög du senast?   I september, till Cypern !
- Pratar du några andra språk?   Njaa, jag kan ju engelska lite grann, suger på andra språk faktiskt, förutom typ svordomar på olika språk.
- Har du gråtit offentligt?   Ja, fast det händer inte så ofta
- Vill du just nu göra några tatuerningar eller piercingar?   Piercning i naveln och en liten tatuering ngn stans
- Vad har du med dig in på bion?   Godis och läsk, och en snygg kille skadar väl aldrig ;)
- Vad är det för väder?   Regnigt och kallt, USCH vill ha sommar ;
- Har du en blogg?  eeh , verkligen inte .. :)
- Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?   Har inte börjat på gymnasiet ännu , och alla ämnen e typ tråkiga ändå
- När sov du senast på golvet?   De va väl några dagar sen. de e faktiskt rätt skönt
- Vilken är din favoritdrink?   Alla möjliga, har ingen speciell
- Gillar du din boendesituation?   Lite grann, vill ju bo ensam å slippa mamma, pappa och broshan ett tag ^^
- Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?   ingen aning, har aldrig räknat men de e väl ganska - mkt, älskar att sova <3 (:
- Är dina dagar fullbokade och stressiga?   Jaaaaaa, men de e ändå rätt chill ibland (:
- Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?  Ja typ alltid , lärarna har ju damp
- Hur gammal blir du nästa födelsedag?   15
- Tror du på liv på andra planeter?   Har aldrig äns funderat på det men några utomjordingar måste det ju finnas
- Vem var det sista personen som gjorde dig arg?   Mamma, när hon tjatar så mkt -.-
- Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?   Ta självmord, då löser dig allt. Fast har aldrig gjort det ändå
- Skulle du någonsin hoppa fallskärm?   Ja fett najs, men jag skulle typ pissa på mig om de va högt och det är det ju säkert.
- Tycker du om att krama folk?   Kramas e ju det bästa som finns å pussas
- Äger du en digitalkamera?   Jaaaoou, men den e typ paj, råkar alltid tappa den O.o
- Vilka kändisar har du blivit jämförd med?   Kommer inte ihåg, men de e nåra
- Stör det dig om ngn säger att dom ska ringa men inte gör det?   Ja ganska, iaf om det är ngn rolig
- Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?   Nej, aldrig
- Hur äter du ett äpple?   runt runt runt tills man kommer till mitten
- Är du mörkrädd?   Noope, älskar å ha de mörkt, förutom om man går i en skog helt ensam, då e jag väl lite rädd man aldrig annars.
- Om du fick välja en artist som skulle komma och spela för dig på din födelsedag, vem blir det?   Ingen aning (:
- Förrätt eller efterrätt?   Efterrätt ! tycker typ inte om förrätter
- Tre saker du alltid har med dig?   Busskort (palla gå liksom), mobil (aldrig utan den :O) och pengar (måste alltid ha ngn enkrona eller nått med mig, annars känner jag mig jävligt pank, som jag ända e men ändå..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0