igår söndag

igår vare ju söndag om du inte visste de , jag blev väckt av ett sms av mattias klockan 10. jag gick upp och gjorde mig i ording sen skulle jag gå å möta honom vid bussen. så gjorde jag det och så gick vi tillbaka, jävligt mkt snö asså , halkade nästan några gånger. så kom vi hem till mig , de va helt fucking tomt för mamma och pappa jobbade och brorshan va typ i stan eller nått sånt. så hade vi lite mysigt tills kl 5 då han skulle åka och käka middag med sin mormor och morfar. Jag typ chillade lite vid datorn då Johanna ringer plöttsligt och säger att hon och Louise ska komma hem till mig. så är dom här i typ en halv timma sen skulle dom typ dra hem eller nått och då va väl kl 9. Jag fortsatte sitta vid datorn, ringde och snackade med sandra i typ en timma om allting, sen när vi lagt på ringde emma mig. hon va sjukt ledsen så jag blev ledsen jag också , så satt vi typ pch grät i varandras öron och hon berättade allt. emma , som jag sa i telefonen. jag är grymt stolt över dig så det inte är sant , även fast du inte ville det så gjorde du det. och det är så jävla starkt ska du veta. du betyder. emma 'hjärta' jennifer.  sen så kommer jag faktist inte ihåg mera.
PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0