idag måndag ^^

jag blev väckt typ halv 12 idag av pappan min -.- jag orkade inte gå upp så jag låg kvar tills klockan 12 då jag fick ryck för att vi skulle dra iväg halv 1 till "moster" Lilly. (min pappas moster, men vi kallar henne moster Lilly). vi kom dit typ runt 1. så fikade vi lite *spy attack* (förlåt farmor, men din mat är jätte äcklig) och så spelade jag och Jimmie vänd 10an, haha asså jag ägde honom så hårt asså *stolt*. han fick damp på mig för att jag va så duktig :) , så vi råkade dra sönder ett kort O.o  hahaha fy fan va vi garvade. och de va liksom inte äns roligt :'D. haha !



sen vid 4 så skulle vi hemmåt . Fast pappa skjutsade mig till Mattias. Jag vet inte vad man kan skriva vad vi gjorde eftersom vi inte gjorde så mkt än att bara mysa. men så skulle vi ju käka också och pizza blev de (: efter de gick vi in på hans rum igen och sen skulle jag hem kl 9 -.- jag blev lite ledsen för vissa orsaker som han vet om.. =/
och nu ska jag fan gå å hämta varm oboy !
Pussar / Jemps


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0