herregud -.-

Idag vare skola som jag inte haft på typ tre veckor , de va väl som vanligt. Efter skolan var jag med emps , jag tvingade henne att skapa en egen blogg så nu har hon gjort det , så kom hennes konstiga lillasyrra och börjar påstå att vi är fjortisar och börjar göra saker som hon tycker att emma gör, som inte als va sant. hahaha så jävla skön hon är asså . fast om hon va min lillesyrra hade jag dampat som fan ^^ . Jag och Emma "bråkade" ju också som vi alltid gör , hah . aldrig på riktigt gums , aaight ? :)
medans emma va inne på datorn låg jag och tänkte på varför jag är så korkad som jag är, jag förstår fan nästan aldrig någonting, i skolan e jag som bortblåst och alla måste förklara sakar och ting om och om igen. plus att jag tar aldrig något eget jävla ansvar, för det är folk som alltid funnits där och hjälpt mig, herregud :O , alla får ba sluta hjälpa mig hela tiden, det är väligt gulligt av er men jag måste fan kunne klara av saker helt själv ngn gång asså . tex vännerna , eller mamma, som tex alltid blir tvugen och städa mitt rum för att man ska kunna gå in i det. även fast jag hatar när hon städar eller rör grejjer í mitt rum som e mitt.. jaa .. det har liksom alltid funnits ngn stackare där som hjälpt mig,
fy fan vad äckligt de kommer se ut när jag flyttar hemifrån och jag vill ju göra det så fort som möjligt , vill inte bo hemma längre, :) , de va fan de jag låg å tänkte på.
men nu ska jag dra upp och duscha , feeett najs (:
vill ba tacka mattias som gjorde min engelska (a) tack :) , ååh nej -.- , jag får damp ! en till som hjälpt mig ! , FUCK ""/ men tack iaf (: , puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0