fuck nacka (:

jag och johanna är bara för SÄMST . vill jag bara påpeka om !
jag kommer till henne vid 8 så typ drar vi hem till henne en stund sen till centrum , vi hade ingenting att göra där eftersom själva centrum va stängt så vi bestämmer oss för att ta nästa buss som kom dit och då blev det 821 mot nacka sjukhus. vi går på och på bussen garvar vi åt att fucking namn som gatorna hette sen märker jag att vi är i sickla köpcentrum så vi går av där och tänker inte alls på när bussarna tillbaka skulle gå , och så klart så gick den ju om en halvtimma och de va så jävla kallt. johanna ringer nåra folk och skriker i mitt öra !? O.O :) så jag lägger mig ner på marken för fick ont i örat och för att jag e så jäkla trött på hennes telefonpratande såre inte e sant :O aja .. vi går till nästa busshållsplatts så vi inte ska bli till is att bara stå där och tillslut kommer vi till en as läskig bro , och såklart ska vi ju skrämma upp varann med massa grejjer så vi nästan pissar på oss ! :O så vi springer runt helt cp störda på typ vägen , och en bil kommer och nästan kör på oss , fy fan va jag blev rädd å ba sprang iväg. men tillslut kommer bussen och vi kommer hem till johanna ungefär kl 11 . gör varm oboy och tittar på tv tills jag skulle hem kl halv 12.

å innan de va jag med mattias. vi gjorde väl inte så mkt, typ snackade och allting :D. jag hade skratt damp också :O <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0