fredag

äntligen helg asså ! , igår från 9 - 14 hade jag och johanna prao, vi gjorde typ allt som vanligt och fick pizza till lunch. En snubbe som jobbar där är sjukt läskig , asså jag börjar fundera på om han e peddofil asså. haha , han ville gå på bio med mig och johanna och allting, jag är as rädd för honom asså :| . Innan vi slutade fick vi 50 kr av dom som jobbade där , woho , jag e rik (a) :)
igår gick jag också en promenad med min käre vän från tyresö centrum till trollbäckens centurm. fett kallt men roligt :)

nu ere lördag och har precis duschat. jag ska vara med emma och johanna och några andra ikväll , på dagen kanske jag kan hitta på nått med emma om hon vaknar nångång annars ska jag typ bara slappa .
pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0