flumm

Idag klockan 12 åker jag och Johanna till Mattias. Vi kommer dit halv 1, så typ är vi där till 3 / halv 4 . Jag e ju såklart mest med Mattias medans Johanna umgås med Marcus (som är mattias lillebror och som hatar mig rigält). Vet inte vad dom gjorde men jag tror inte de va nått speciellt. Sen när vi åkte där ifrån och kom till centrum möttte vi Emma där och sen gick vi till Johanna. Typ hämtade pengar sen drog vi till globen och käkade på donken. Inte så mkt eftersom sen skulle jag dra och klippa mig trodde vi. Men jag hade ju inte bokat och det fanns ingen platts så det blev inte så. Alla drog hem till sig själva och typ käkade. Fast själv va jag inte ett dugg hungrig, höll på att spy när jag käkade kababen som mamma köpt till mig. Sen vid 7 kom Johanna och Emma hem till mig och jag va på värstaflumm humöret. Tror att Johanna också va det för när våra päron skulle snacka vett med oss garvade i bara och flummade runt. (FÖRSTEN RYCK PÅ PÄRONEN ASSÅ) . Efter det gjorde vi ordning sängen som vi skulle sova i på övervåningen och sen typ fjortis sminkade vi varandra. HAHA. Brända pannkakor såg vi ut som i fejjan asså. (stolt för att jag kom på det) så tog vi lite bilder också som kommer in sen.
men ska vara social mot dom två stackarna nu. hoppas dom inte somnat bara för då dödar jag dom. pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0