en dag till lovet

idag väckte mamma mig halv 7 -.- , jag satte mig upp och började platta håret på en gång , de tog ju typ fett lång tid eftersom ngn hade ändrat till de minsta graden igår (hmm.. undra vem de kan vara -.- =D) och jag märkte ju inte de förens jag va klar , aa men iaf , jag drog till skolan och ja va helt förvirrad för jag trodde de va språkval på morgonen sen går liksom alla in i NO salen och jag fattar verkligen ingenting O.O , ja jag slutar iaf 12.10 den här skoldagen och efteråt var jag med emma tills 4 då hon skulle på dans. Så jag drog hem och jag har bara slappat och suttit vid datorn tills nu, fast jag har faktist stoppat in kläder i tvättmaskinen och hängt upp det sen också *stolt* .

ska sussa nu , e faktist fett trött :D , godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0