lista,

Alla tjejer måste göra detta test

Vem ringde dig senast? Fredrik (:
Vad har du för bh på dig just nu? ingen :O
Vad har du för trosor på dig just nu? Gula björnborg
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det i från? från Fredrik : Jennifer Caroline Svahn och Emma Margareta Persson, haha :), logga in på msn om du har tid så jag slipper tråka.
Vad brukar folk få för intryck av dig? inte fasiken vet jag ^^
Har du någon gång klätt dig horiigt? höhö,
Har folk kallat dej slampa? yes
Har du kallat någon för slampa? ehm, Klart jag har ^^
Har du slått någon riktigt hårt? aa, har väl hänt .
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? Ehm, tänker inte på de :S
Vilka slags killar faller du för? ööhm, olika ^^
Vad kollar du på först hos en kille? ansiktet/håret
Vill du ut och festa nu? Klart
Vad är klockan? 02.04
Vilken färg har din mobil? en, grå typ, eller nått
Vad ska du göra nu? Göra klart den här, sen till titta på tv (:
Har du svårt att släppa andra dig tätt inpå livet? ehm .. O.o
Är du social? Beror på mitt humör
Känner du att du orkar med en fråga till? japp
Bara för det kommer det en fråga till: Skit kul -.-
Vad tänker du när du vaknar? sooooooova mer
Kan du gå ut utan smink? Japp, gör de mkt nu *stolt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0