6 juni - fredag

Idag har det vart najjs ! :) , Har badat och steekt typ hela dagen. Mamma, Pappa, Jimmie, Filip, Kalle, Cicci, Jennie, Jessica, Noa, Simon, Emma, Johanna, jag och så lilla Wilma såklart har det varit. Hade bla. vatten & glasskrig med Jessica & 'iväg slängningar' i poolen med Kalle & bedminton med Johanna & Emma. Senare när typ alla dragit hem käkade Emma hos oss och sedan spelade vi guitar hero med Jimmie & Filip, och ännu lite senare kom Fredrik och va med och spelade med oss också.
Sen när Fredrik drog fortsatte vi spela lite grann tills jag & Emma skulle upp och titta på film. Jag somnade typ lite under filmen, haha, (som vanligt) fast sen när filmen var slut vaknade jag och hade värsta speeden. och så va ju såklart Emma trött. Jag försöktre ringa och väcka Fredrik, fast när inte de gick blev jag sur och spelade på mobilen och filmade Emma lite grann när hon sov. Sen somnade jag ungefär lite över 6.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0