4 juni - onsdag

Idag var de lagdag i skolan och då gick vi runt i nyfors, 4.5 km -.-
Efter de åkte jag hem till Jimmy, Där vi va i typ en halv timma å sedan åkte vi och hämtade hans söta lillasyster Stella (3år) hos dagmamman. Så lämnade vi hennes grejjer hemma hos henne och sen gick vi ut i 'stora parken'. Där hon gungade, lekte i sanden och hade kura gömma. (Jag och Stella gömmde oss och Jimmy fick räkna) Sen gick vi till 'lilla parken' och gjorde väl typ samma sak där tills hon ville ha glass och då gick vi hem till henne :) , Så tog vi 2 glassar var, jag och Jimmy fick också :) . haha, fast hon käkade väl nästan upp våra glassar också, Seen så cyklade hon runt lite (såååå gulligt asså!) tills hennes mamma kom hem då jag va tvungen och åka till stan och käka middag. Mamma och pappa har gröllopsdag idag så då käkade vi på Fenix, där storesyrran Jessica jobbar. så gott och såå propp mätt när vi åkte därifrån. Efter de åkte jag till centrum och träffade Fredrik. Vi åkte vi buss till kanelgränd och därifrån gick vi hem till mig. Snackade å allt som man brukar liskom xp
puss&kram / J


Kommentarer
Postat av: Jimmy

kanelgränd :D

2008-06-04 @ 23:15:48
Postat av: emma

"och allt man brukar göra liksom" ? :|

2008-06-06 @ 00:14:56
URL: http://eemps.blogg.se/
Postat av: jennifer

men ryck emma, hah, jag visste att du skulle säga nått om de, din snuskiga typ

2008-06-06 @ 23:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0