30 juni

inatt/idag hare vart skoj ^^
Va hos Jennie & co till 2 på natten, Då jag gick ut och gick med Emma & Fredrik. Tiggde till mig en frenchis vid statoil, fast tjockisarna käkade typ upp den :( Så satt vi och väntade på Emmas buss i 40 min men typ 1 min innan den kommer så kommer hon på att hon inte vill åka buss själv, och jag hade inget busskort med mig. Så då fick vi börja gå mot Emma i stället. Orkade inte gå hela vägen till henne och sen tillbaka så vi lämnade henne nånstans nära där hon bodde, så kom jag och Fredrik hem till mig typ runt halv 5. Så de va bara å gå å lägga sig.
Blev väckt 11 av mammsen. Då Fredrik åkte hem och vi in till stan och klippte oss. Kom in i salongen helt dygnsura. haha, fyfaan vad jag hatar regn. Aja, vi klippe oss och sen så köpte vi lite grejjor och åkte hem. Packade lite, så gick jag och mötte Johanna. Så kletade hon in mitt fejs med sin arm, så blev jag gröön O.o och så gick vi runt och snackade och så tills vi båda skulle käka. Efter maten färgade jag håret å ögonfransarna, haha :)
men pusshej, pallante mer, är såjävla irriterad på en viss person..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0