3 juni - tiiiiiiiiisdag

lugn dag idag (: , först vare skola till 9.10 - 14.40, och så  fyller Crisitan 15 år idag också. Grattis !
aa men efter skolan drog jag hem till Johanna, där vi käkade makaroner och sola. fett skönt de va ^^ , vi somnade i solen också (: , sedan gick vi hem till mig, där vi gjorde (?) , kommer inte ihåg :O, jo typ satt vid datorn, och lite senare kom Fredrik och GB hem till mig, vi tittade på desperate housewifes och sminkade dom lite grann, sedan vid 10 åkte Johanna hem, och lite senade drog grabbarna också xp
gick upp i duschen på en gång och snodde lite maltesers (a), snart ska jag nog gå och lägga mig tror jag,
godnatt. puss&kram / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0