28 juni

Igår så va jag med emma, Vi köpte hårfärg, käkade på donken och så slingade jag emmas hår :) Sen efter de på kvällen åkte vi till Fredrik. Där vi va väldigt länge. Vi spelade lite FretsOnFire, Alkis kom, kastade godis på varandra, kollade på film. Så åkte typ Alkis hem typ mellan 2-3, så fortsätter vi kolla på filmen. Men sen typ vill jag hem och hämta halstabletter, Så jag börjar knata iväg, klättrar över ett hööögt staket, ser en älg :|, hittar Emma&Fredde igen. Så vi börjar jaga ägen, men då börjar tjockisarna plocka smulltron, så jag forsätter ensam, men hittar aldrig älgen igen :( så hände de lite cp grejjer på vägen, men tillslut så kommer vi hem till mig vid typ 6 (?) kollar på barnprogram som emma kunde sången i (?) hah (: , men vi somnar väl ngn gång runt 7 eller nått, iaf jag.
Så vaknar vi typ vid 12. Ligger och såsar i sängen ett tag, käkar frukost. Så börjar det liksom spöregna, så skulle gå ut och känna på vattnet i poolen, så då ere ju såklart så att man blir i puttat. haha, ni ska få igen någon gång (6). Så taggar Emma hem,  så ligger jag & Fredrik och tittar på tv tills han åker hem han också.
pusshej / J

Kommentarer
Postat av: emma

haha, va? ofta jag kunde sången..?

2008-06-29 @ 00:44:09
URL: http://eemps.blogg.se/
Postat av: J

lågger .. (?)

2008-06-29 @ 01:24:46
URL: http://juhannuw.blogg.se/
Postat av: fredster

haha jaa! vet du hur jävla förvånad jag vart av att du kunnde den :O ( btw smultronen va skit goda )

2008-06-29 @ 19:27:58
Postat av: Anonym

vilken färg slingade hon?? :)

puss^^<3<3

2008-06-29 @ 22:25:06
Postat av: Jennifer

emma: hahha jaa sötnos, du kunde den ^^

Johanna: ändrat (a)

Fredster: jag fick ju typ alla smulltronen sen ju :), inte vet jag varför :o , du ba mosa ner dom i mig :o (:

anonym: blonda, skit fint (a)

2008-06-30 @ 20:23:31
URL: http://jennjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0