27 juni, natt eller ngt

omg ! måste bara på peka att min pappa snarkar som e odjur, seriöst man hör igenom väggen även fast man har musik och tv på O.o stackars mamma som ligger i samma säng som honom, :o hjälp ..
btw., jag va med Jello i onsdags inne i stan :) trättade Klara&Sandra också, och sen följde jag med Jennie&Jessica hem å va med dom ett tag tills jag höll på att dö. eller kanske inte, gjort bara ont överallt i kroppen O.o
Har ju varit lite sådär småsjuk, men i typ tisdags bröt det ut (ont i magen, halsen, huvudet & kankse feber, e inte säker), och det blev ju inte bättre när jag va ute i onsdags, så i torsdags va jag bara hemma, låg i sängen hela dagen, men på kvällen kom Fredrik botade mig i några timmar, fast nu äre dåligt igen =(. Men tack å mkt gubben för att du va med mig så jag mådde bättre, fast det kanske inte va så kul.
men nu ska Jennifer sova, Pusshej


Kommentarer
Postat av: fredster

haha ingen orsak gummen det va kul:) förutom att ryssland förlorade :( ( rysslan va dom gula jennifer ;) )

2008-06-29 @ 19:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0