23 juni

ääh innan jag börjar måste jag bara säga att jag ääälskar sommarlov! :) , så nu vet alla de ^^
ehm, jaa.. tönt. jag vet (: , men skit samma.
dessa dagar har jag typ,
varit med Fredrik och gjort jäätte god mat med honom, *host*, midsommar på Farfars land, varit med Hanin en stund och snackar, sovigt hos Fredrik, vart lite sjuk, käkat pajjer på donken, varit med Emma, Anton och Viktor, sovigt hos Emma med dom också till idag.
å idag : sov ju hos Emma. Vaknar av att Anton slänger sig på en. woho va mysigt, NAAT. jaja , vi käkade frulle å gjorde lite saker. Sen åkte jag hem och duschade, så åkte jag till Emma igen & körde singstar med henne tills typ 5. Då vi gick till centrum med David (hennes lillebror) där dom käkade och jag åkte hem och gjorde egen mat *stolt* , så nu har jag käkat och ska nog vara med Fredrik senare eller snart, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0