18 juni - onsdag

nu vare länge sen jag skrev :O , har inte orkat ^^
men kan berätta lite vad som hänt, fast kommer inte ihåg vilka dagar det va och så .
Jag har bränt pannkakor, så brand alarmet gått igång, väligt läskigt kan jag medge.
Jag har petat på Fredrik tsm med emma, när han deckade i min säng. hahaha, glömmer aldrig ^^
Jag har gjort chokladmoouse med Jennie. goda bree ^^
Jag har fixat både Emmas och Iris blogg (:

Jag har inte haft ngt smink förutom en dag. viktigt vetande (:
Jag har inte badat ngt :(


Igår  va jag iaf med Sandra , vi va inne i stan. Köpte bla. ansiktsmasker som vi skulle ha till kvällen när jag skulle sova hos hennne. men det blev inte av, så jag sov hos Emma istället. Vi satt vid olika datorer typ hela kvällen/natten. Tills typ 3 då vi läggde oss i sängen och tittade på foton på Emma när hon va liten. Så somnade vi tillslut också.
Idag vaknade vi av att Fredrik ringer kl 1. Snackar med honom ett tag, tills vi går upp och käkar frulle, efter de sitter jag vid datorn och emma duschar. Sen va kl 3, och jag va tvungen att skynda mig hem. Kommer hem och går ut med hunden så strax efter det åker jag till gullmars och möter Fredrik. Så åker vi till honom, jag spelar sc. (va fett duktigt ^^) så käkar han, så åker vi hem till mig och jag käkar, så tittar vi på matchen, fast sen sög så vi myste lite istället och så :) , tills halv 12 då han åker hem. :) :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0