12 juni - torsdag

Dagen börjar med att jag blir väckt av Fredrik typ vid 11.20. Ligger kvar i sängen och tillslut går jag ner och gör frulle. Så spelar jag guitar hero med mig själv. HAHA, Så typ städar jag i mitt rum och händer upp tvätt (-.-)så går jag upp och duschar också, Efter de hade jag ingenting å göra, Så jag flyttar upp min dator från mitt rum upp till "mitt sovrum" , haha , asså jag sover inte i mitt ru, sover här uppe för tillfället, för tycker de e skönare, så då flyttade jag upp daron hit upp också. Sen kommer typ Emma, och jag käkar och när jag käkar kommer Fredrik och GB också. haha ovanligt ^^ Jag & Fredrik väljer en film som vi ska glo på, så börjar vi, men ingen fattade ngt av vad den handlade om, så vi byter till 'It's a boygirl thing' som jag har sätt typ 1000 ggr ^^. Så kollar vi på den, muppar, myser å så. Sen när den e slut åker killarna hem, och jag och Emma sätter oss vid datorn, tills hon blir hämtad.
Nu dricker jag Fanta och tittar på tv, Rocky, den där boxaren ^^ , hans kompis dog nyss ;( , aja ^^ pusshej / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0