1 juni - söndag

Sandra kom ju hit igår. vi typ gjorde väl inte så mycket förns kl 23.40 då vi åkte till centurm. skulle träffat nåra där men det blev inte av så vi nördade runt vid myggan tils kl typ 1. då vi åkte hem å kollade på 27dresses och sedan sov.sen idag har vi typ badat med en hink på skallen (?), tagit bilder, gått, käkat godis och glass å så ^^ fett med chill :)
sen när hon drog hem, satt jag vid datorn, så käkade jag och sen vid 7 kom Fredrik och GB hem till mig å plingade på. fast GB drog direkt för han skulle käka. så jag och Fredrik gick en liten promenad å snackade. sen så kom vi till hans kompis Jonas, så stannade vi där å snackade tills GB kom, så skjutsade dom hem mig i hans epa. å nu sitter jag här ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0