8 juli

Idag på dagen har jag varit mest med Emma, Jimmy och Lonja, så har vi träffat lite annat folk också. Först så satt vi typ å snackade lite vid cafe paus i haninge c. Så åkte vi hem till Jimmy. Lonja bytte byxor, vi lyssnade på musik, gjorde läsk, garvade, käkade pommesfrites och drog till centurm där vi väntade på Krille (?), (eller har fan ingen aning om vad han hette) men iaf väntade på att han klippte sig och sen ty vid 7 tog jag och emma bussen hem. Och Emma snyggingen själv, du va grymt snygg med brallorna upp till tuttarna och kärring röv ;)<3 . När vi kom hem käkade vi, spelade freds om fire, brottades, läste frida. Så ty vid 23.00 eller ngt kom Fredrik och Gb. Vi muppade oss och sen drog vi hem till Gb.
Där jag fortfarande är. Fredrik liggar och sjunger och Emma & Gb ligger och kramas :)
Funderar på om jag & Emps ska tagga hem snart. Ska vara med Sandra i morgon också :) puss <33

OMG, nu brände Fredde min skinka ;@, asg :D

 
sötnosarna Jimmy&Lonja & emmas finger
 
dom andra sötnosarna, gb & emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0