5 juli

jaduu, har varit i göteborg nåra dagar ju, kom hem natten mellan 3-4 juli. så kom fredrik hem till mig, så sov han över.
nästa dag (4 juli) så va emma, jag & fredrik hemma hos mig och badade och på natten va vi med andra folk och så. sov över hos fredrik och idag (5 juli) så vaknade jag, käkade frulle med alkis & fredrik, så hämtade jag cykeln hos gb och cyklade hem. slog in paketet till emma så kom grabbarna. snackade med dom ett tag tills emma och emmas mamma kom och hämtade mig, så åkter jag hem till dom. sjungde singstar ett tag och käkade på pizzeria hörnet med hennes familj, för det är ju såhär att MIN EMMA FYLLDE 15 ÅR, GRAAATTIIIS <3333 jag äääälskar dig !, men ja iaf efter det drog vi hem till fredde, så kom gb och kommer inte direkt ihåg vad vi gjorde. fast vi träffade langen och följde med honom till shell och sen åkte jag och emma hem till henne, så tjockade vi godis och cider.
men puss och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0