30 juli

Tjuuhuuuu (;  de här va ju ett tag sen, men har inte riktigt haft tid och ork likosm. sommar'n e ju najjs !
just nu sitter jag här och lodar lite för mig själv med godiset framför mig (a) och väntar på att mamma ska komma hem och visa skorna som hon köpt och så ska hon göra pannkakor också (: ,
Fredrik sov över här från igår, så vi vaknade, kollade klart på filmen som vi somnade till igår & badade lite ett tag tills han drog. Så då träffade jag emma en stund vid centurm, köpte glass, snackade, ja inte så mkt tills jag skulle hem å gå ut med hunden.
nu ska jag tagga, drar till emmas landställe på lördag också. kommer säkert inte skriva till de. vi höres ngn gång ^^
pussaaaaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0