skola

Nu är lovet slut och idag började skolan också. Det var väl helt okej faktist förutom att jag och johanna tog rast i 20 min istället för 10 min så ann-marie fick lite damp och vi fick inte heller sitta och smsa på matten , plus att jag typ satt och somnade, hängde inte med alls..
När skolan var slut drog jag och johanna hem till henne , gjorde lite svenska som vi inte han klart med på lektionen, käkade mackor och oboj sen tog vi en liten tupplur från fyra till tjugo över fem. Jag fick lite damp garv i början men sen somnade jag. De va skönt, känndes faktist som om jag inte hade sovit på flera år.

Nu sitter jag och tjockar i mig lite toffifee , fy fan vad jag har tröntat på de.. Men ska titta på tv nu ,
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0